شرکت آسان ارتباط با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متعهد همواره به فکر تامین نظر مشتری بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی نماید. ما در آسان ارتباط همواره به فکر بهره گیری از آخرین فناوری های روز بوده و در این راستا پس از تست و به کارگیری جدیدترین تجهیزات، متناسب با نیاز مشتریان سیستمی بهینه و کاملا اقتصادی را به مشتریان پیشنهاد خواهیم کرد.

آسان ارتباط,شبکه بیسیم

شرکت آسان ارتباط در کنار ارایه سرویس اینترنت بیسیم، آمادگی دارد تا با اتکا به تجربه و پرسنل متخصص خود در زمینه شبکه بیسیم، این سرویس را به صورت مجزا به مشتریان خود و همچنین متقاضیان ارتباط پرسرعت بیسیم در قالب قرارداد های جداگانه ارایه نماید.

آسان ارتباط ,ویپ

امروزه به منظور تسهیل و کاهش هزینه ارتباطات استفاده از سیستم ویپ با استقبال زیادی مواجه است. اما نحوه اجرا و امنیت این سرویس یکی از موضوعاتی است که اغلب مورد توجه قرار نمیگیرد. شرکت آسان ارتباط آمادگی دارد تا با استفاده از بسترهای مختلف شبکه اقدام به راه اندازی سرویس ویپ با حداقل هزینه در بستری کاملا امن نماید. این سرویس ها بنابر درخواست مشتریان می تواند با سرور و یا با استفاده از سخت افزار های مرتبط (IP PBX) در بسترهای مختلف ارتباطی انجام پذیرد.

آسان ارتباط - خدمات شبکه

شرکت آسان ارتباط آمادگی انعقاد قراردادهای اجرای پسیو و اکتیو شبکه را مطابق با استانداردهای شبکه و بنابر درخواست مشتری دارد. همچنین آسان ارتباط با استفاده از آخرین تجهیزات و نرم افزار های مرتبط توانایی راه اندازی سیستم های مدیریتی (managing) و نظارتی (monitoring) شبکه و اینترنت، کنترل پهنای باند کاربران و سیستم های امنیتی را دارد.

خدمات آسان ارتباط

با گسترش و فراگیر شدن نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف در حوزه فناوری اطلاعات انتخاب درست و متناسب با نیاز مجموعه به کاری سخت و تخصصی برای مشتریان تبدیل شده است. آسان ارتباط آمادگی دارد تا با استفاده از تجارب و آگاهی متخصصان خود در این حوزه شما را در انتخاب بهترین و ارزانترین سیستم مورد نیاز مجموعه تان، یاری نماید.

اتاق سرور

راه اندازی اتاق سرور، نصب سیستم مانیتورینگ و دسترسی از راه دور، مجازی سازی سرور، اجرای تنظیمات سوییچ و مسیریاب مرکزی از جمله فعالیت های شرکت آسان ارتباط در حوزه اتاق سرور می باشد.

خدمات آسان ارتباط - طراحی سایت

آسان ارتباط آمادگی دارد تا شما را در انجام امور ثبت دامنه، انتخاب هاست مناسب، مدیریت و طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی با تضمین امنیت در حفظ حریم شخصی یاری نماید.

تماس باما

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید