قوانین و مقررات

قوانین عمومی

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی  ایزی لینک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، محصولات و خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات این فروشگاه اینترنتی می باشد.  ضمنا ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی شما است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این صفحه ، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و موارد قید نشده در این صفحه بر طبق ضوابط و مقررات اتحادیه فناوران رایانه میباشد.

 

 نحوه ارتباط مشتری و فروشگاه

با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی  کلیه درخواست های خرید شما میبایست از طریق ثبت سفارش در وب سایت و یا ارسال ایمیل به آدرس info@asanertebat.com انجام پذیرد. بدیهی است با توجه به حجم درخواستها کلیه تقاضاهای شما در سیستم اتوماسیون ثبت میگردد و بر طبق نوبت در اسرع وقت کارشناسان موارد را بررسی نموده و از طریق پست الکترونیکی و یا پیام کوتاه با شما در ارتباط خواهند بود.

 

خبرنامه و فروش ویژه

با عضویت در فروشگاه ایزی لینک  ، شما در لیست خبرنامه و دریافت قیمتهای ویژه که توسط ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی میشود  قرار میگیرید. در صورت عدم تمایل به دریافت این سرویس میتوانید دریافت خبرنامه را از پروفایل خود حذف نمایید.

نمایندگی

کلیه سرویسها و خدمات از دفتر مرکزی شرکت بدون واسطه انجام می پذیرد و این فروشگاه هیچگونه نمایندگی ندارد. لطفا در صورت مشاهده هرگونه موردی در این زمینه موارد را به این فروشگاه اعلام نمایید.

 

امنیت اطلاعات و حق کپی

کلیه ارتباطات شما اعم از اتصال به وب سایت ، اطلاعات شخصی و پروفایل شما توسط مجوز SSL رمزگذاری میگردد و ایزی لینک تمامی تلاش خود را جهت حفظ این اطلاعات مینماید. درهمین راستا حتی المقدور از استفاده از کامپیوتر ناشناس و ویروس دار برای اتصال به وب سایت صرفنظر فرمایید. کارشناسان این فروشگاه تمامی توان خود را جهت بروز رسانی اطلاعات وب سایت جهت تسهیل شما در امر خرید مینماید.لذا کپی برداری و استفاده از اطلاعات و منابع این وب سایت بدون اطلاع ممنوع و مشمول قوانین حق کپی میباشد

 

 فروش ویژه

ایزی لینک در مقاطعی از زمان فروش ویژه یا امتیاز خاصی را از طریق وب سایت ، ایمیل و پیامک اطلاع رسانی مینماید . این پیشنهادات ویژه فقط در بازه زمانی یاد شده و با شرایط مندرج در پیشنهاد معتبر میباشد و قابل تمدید یا تغییر نمیباشند

 

شرایط فروش

  • وب سایت هفت روز هفته بصورت 24 ساعته آماده پذیرش سفارشات شما میباشد .
  • پردازش و شروع پروسه تحویل در روزها و ساعات اداری انجام می پذیرد. به این معنی که سفارشات خارج از وقت اداری و یا ایام تعطیل رسمی در اول روز بعد از تعطیلات انجام می پذیرد.
  • اضافه کردن کالا به سبد خرید به هر اندازه و مقداری تا زمانیکه خرید قطعی نشود هیچگونه تعهدی برای مشتری ایجاد نمیکند.
  •  پردازش پرسه فروش زمانی اتفاق می افتد که سفارش توسط مشتری قطعی گردد و شروع پروسه توسط ایمیل اطلاع رسانی و پیش فاکتور به ایمیل شما ارسال میگردد.
  • فروشگاه با توجه به شرایط و نوسانات بازار بدون اطلاع قبلی می تواند نسبت به تغییر قیمت ،حذف صفحات و موجودی و عدم موجودی کالا اقدام نماید.
  •  کارشناسان این فروشگاه تمامی تلاش خود را جهت درج اطلاعات دقیق در وب سایت را مینمایند ولی اگر مشخصه ، قیمت یا موجودی اشتباها ثبت گردیده باشد، این اشتباه سهوی قلمداد گردیده و اگر خریدی انجام شده باشد، فروشگاه مبلغ پرداختی را عینا عودت خواهد داد.

 

 نحوه ارسال

کلیه سفارشات در ایام تعطیل رسمی به اولین روز اداری بعد از تعطیلی ارسال میگردد

  •  کلیه سفارشاتی که تا ساعت 12 ظهر نهایی شده باشد بعد از ساعت 4 بعد از ظهر ارسال میگردد. به این معنی که مشتریان تهرانی در همان روز بعد از ساعت 4 بعد از ظهر کالا را تحویل میگیرند و مشتریان شهرستانی بعد از 48 ساعت
  • کلیه سفارشات بعد از ساعت 12 ظهر در اکثر مواقع در روز بعدی اداری ارسال میگردد
  • هزینه ارسال سفارشات بالای پنج میلیون ریال و سبکتر از 5 کیلوگرم رایگان می باشد
  • هزینه ارسال سفارشات زیر پنج میلون ریال و سبکتر از 5 کیلوگرم مبلغ ثابت یکصد هزار ریال میباشد
  • هزینه ارسال سفارشات سنگینتراز 5 کیلو گرم بدون در نظر گرفتن مبلغ سفارش پس از ثبت سفارش به مشتری اعلام میگردد
  • بیمه کالا در هنگام ارسال به عهده مشتری میباشد. لطفا در هنگام ثبت سفارش درصورت نیاز به بیمه این مورد را در درخواست خود قید نمایید
  • ایزی لینک کلیه سفارشات را به دقت بسته بندی می نماید تا سفارشات صحیح و سالم بدست مشتری برسد. هرگونه خسارتی در موقع حمل به عهده شرکت حمل و نقل میباشد و این فروشگاه کلیه همکاریهای لازم را جهت پیگیری موارد احتمالی مینماید. لطفا در هنگام تحویل کالا ، مرسوله را به دقت بررسی و تحویل نمایید. در صورت مشاهده هرگونه آسیبی در هنگام تحویل، از امضاء صورتجلسه تحویل خودداری و مراتب را به اطلاع فروشگاه برسانید.

گارانتی ، بیمه و سرویس ویژه تعویض

 

  •  کلیه قطعات شامل گارانتی معتبر وارد کنندگان قطعات میباشد. در صورت هر گونه خرابی شرکت گارانتی کننده موظف به ارائه خدمات گارانتی میباشد. بدیهی است ارسال و پیگیری خدمات گارانتی به عهده مشتری می باشد.
  • در صورتیکه هر گونه مغایرتی در اطلاعات کالا در هنگام خرید از جانب فروشگاه صورت پذیرد ، آن کالا تا 7 روز شامل سرویس ویژه تعویض با کالای دیگر و یا برگشت مبلغ سفارش میباشد.
  • کالاهای موجود در فروشگاه شامل بیمه نمیباشد.در صورت نیاز صدور بیمه نامه لطفا در هنگام خرید اعلام نموده تا هزینه آن جداگانه محاسبه و اعلام گردد.
  • کالاهای که با تشخیص واحد فنی به دلیل استفاده نادرست خراب شده باشد ، شامل گارانتی و سرویس تعویض نمی گردند.
تماس باما

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید